Olimpiada de Marketing

OLIMPIADA DE MARKETING

I. CEL MAI BUN MARKETER

- conceperea şi realizarea unei campanii promoţionale pentru una din organizaţiile şi firmele-exerciţiu de mai jos sau pentru un proiect al acestora:

  • Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administraţie Publică www.seap.usv.ro
  • Universitatea Ştefan cel Mare din Suceava www.usv.ro

– conceperea şi realizarea unei campanii promoţionale pentru unul din următorii parteneri: Iulius Mall, Alexandria Librării, Talcioc Cultural, Shopping City Suceava, Soft Key

– convingerea unei firme să devină client al Agenţiei de marketing a studenţilor E-PROMO sau a Centrului de informare şi marketing turistic Bucovina

– atragerea de fonduri sau sprijin pentru organizaţiile de mai sus

– organizarea şi promovarea unor evenimente caritabile: spectacole, tombole, vânzări de cărţi, calendare, articole de artizanat etc.

– activitate de web design şi optimizare site-uri pentru organizaţiile de mai sus

– concepere de postere / mape / fly-ere / pliante   / legitimaţii pentru organizaţiile de mai sus

– actualizarea informaţiilor Ghidului online al Bucovinei postat pe site-ul Centrului de infromare şi marketing turistic Bucovina www.tourisminbucovina.ro

– conceperea Ghidului online al administraţiei publice din România www.administratiepublica.ro

– concepere şi realizare de calendare cu Centrul de informare şi marketing turistic Bucovina

– organizarea unor evenimente de promovare a Clubului de Studii Asiatice, de exemplu „Seara filmului chinez / japonez / coreean”

– concepere şi realizare de obiecte promoţionale pentru organizaţiile de mai sus: tricouri, şepci, insigne, pixuri, căni, umbrele, ceasuri de perete etc.

II. CEL MAI BUN VÂNZĂTOR

Ordinul Voluntarilor (www.ordinulvoluntarilor.ro) în colaborare cu membrii Clubului de Marketing (www.marketingclub.ro) organizează o activitate de strângere de fonduri care vor fi donate în scopuri caritabile unor familii având probleme financiare şi de sănătate. Unul din proiecte prevede vânzarea unor cărţi ale cadrelor didactice sau obţinute din donaţii, precum şi a unor obiecte de tip hand made. Concursul cu premii presupune vinderea în scopuri caritabile a celui mai mare număr de cărţi sau obiecte de tip hand made (ex. coşuri de nuiele de la Ordinul Voluntarilor)

Cărţi:

Nedelea, Politici de marketing, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2008, Marketing în administraţia publică, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2006,

Al. Nedelea (coord.), Tourism Marketing, Derc Publishing House, 2008, Politici de marketing în turism, Ed. Economică, Bucureşti, 2003, A. Nedelea, Piaţa turistică, Ed. Didactică şi Pedagogică, Bucureşti, 2003, A. Nedelea, D.T. Epure, Strategii de dezvoltare a firmelor de turism, comerţ şi servicii, Ed. Muntenia, Constanţa, 2008, A. Nedelea, Amenajarea turistică a teritoriului, note de curs, Univ. Ştefan cel Mare din Suceava, 2007, cărţi în domeniile marketing, turism, economie, informatică, beletristică

III. LUCRARE ÎN DOMENIUL MARKETINGULUI

Secţiuni: 1. Cercetări de marketing; 2. Marketing on-line; 3. Politici şi strategii de marketing

 Premii:

– o excursie oferită de Club Voiaj

– un sejur de 2 zile la o pensiune turistică din judeţul Suceava

– practică  / internship în cadrul departamentului de marketing al unei firme din judeţul Suceava

– recomandare în vederea obţinerii unui loc de muncă

– job în cadrul departamentului de marketing al unei firme-exerciţiu: agenţia de marketing a studenţilor E-PROMO, agenţia de turism a studenţilor Club Voiaj

– calificarea la olimpiada de Marketing /

– publicarea unui articol în engleză în revista ECOFORUM (www.ecoforumjournal.ro)

Doreşti să:

– câştigi experienţă în domeniul marketingului şi vânzărilor în cadrul Clubului de marketing www.marketingclub.ro şi în departamentul de marketing al unei firme din judeţul Suceava?

– să lucrezi în cadrul Centrului de informare şi marketing turistic Bucovina? www.tourisminbucovina.ro ?

– să lucrezi într-o agenţie de turism sau agenţie de marketing?

– să câştigi experienţă în domeniul publicităţii online, TV, radio, organizării de campanii promoţionale, conceperii de comunicate de presă?
Agenţia de marketing E-PROMOwww.e-promo.ro – angajează:

– graficieni pentru pliante, postere, logo-uri etc.

– web-designeri

– specialişti social media, relaţii publice, promoteri, operatori interviu, studii de piaţă

Centrul de informare şi marketing turistic Bucovina (www.tourisminbucovina.ro) lansează concursul:

“Cea mai frumoasă fotografie legată de turismul din Bucovina”

Relaţii:

Conferenţiar univ.dr. Alexandru Nedelea

Univ. Ştefan cel Mare din Suceava

Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administraţie Publică

Departamentul de Economie, Administrarea Afacerilor şi Turism

corp H, camera H 105

Tel. 0230-216147 int.297; 0330-101130 int.297

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>