Studii de piață

– analiza competitorilor;

– studiu de piaţă sectorial;

– studiu potenţial piaţă;

– analiza oportunităţilor;

– monitorizarea pieţei;

– studiu privind comportamentul consumatorilor.

 

Proiecte de cercetare derulate:

1. Consumer Behaviour in Europe                                                                   Buget  594.048 euro

Detalii pe http://coberen.eu/

Manager de proiect cercetare pe România: conf.univ.dr. Alexandru NEDELEA

http://coberen.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=170%3Aalexandru-nedelea&catid=55&Itemid=164

2. Tourism, Wellbeing and Ecosystem Services                                          Buget 150.000 Euro

(TObeWELL) ISCH COST Action IS 1204, 4139/12, Brussels, 2012- 2016.

Scopul proiectului este de a explora si dezvolta potentialul cercetarii intedisciplinare in domeniul turismului, sanatatii si serviciilor de ecosistem din regiunile europene

http://www.tobewell.eu

Detalii echipa de implementare din România:

http://www.tobewell.eu/managementcommittee/

3. Cercetare asupra strategiilor de marketing aplicate/agreate de întreprinderile din top 100 după cifra de afaceri şi profit din judeţul Suceava

Perioada sondaj: mai 2015

4. Cercetare privind turismul cultural din judeţul Suceava (2015)

5. Impactul strategiilor de marketing asupra creșterii vizibilității centrelor universitare (2015)

6. Strategii de marketing în arhitectură (2015)

7. Studiu de piaţă privind turismul din regiunea Cernăuţ

8. Cercetare privind piaţa turistică a Republicii Moldova

9. Studiu privind marketingul turismului religios

10. Vizibilitatea online a structurilor de primire turistică din Bucovina (2014-2015)

11. Activitatea de marketing a instituţiilor publice din judeţul Suceava (2013) 

12. Cercetarea impactului diferenţelor culturale asupra eticii afacerilor şi comportamentului turistic al prestatorului şi consumatorului în România (Perioada: 2007-2009)

13. Piaţa turistică a judeţului Suceava (2010)

14. Studiu privind brandurile din Republica Moldova (2013)